Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kamilkoziel | użytkownik

imię i nazwiskoKamil Kozieł adresKraków zarejestrowany26.06.2008 @08:58:36 ostatnio na stronie18.08.2017 @16:47:58



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7046920
digarty19 komentarze722 posty na forum36

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~goha66    20.12.2013 @10:49:45
Witam,
Jestem zainteresowana Pana pracami i chciałabym aby stworzył mi Pan stronę galerii sztuki. Proszę o kontakt na natalia.zofia.kida@gmail.com

Pozdrawiam
~kazu4    11.06.2012 @22:54:02
~adasrudzki    05.05.2012 @10:17:14
Dzięki men!
_______
Nie dziękuj, zostaw komentarz pod moim projektem lub podziękuj i zostaw komentarz
~kazu4    06.04.2012 @00:23:29
Sam do mnie pisałeś na gadu i prosiłeś o rewa ;D oboje wiemy że te słupki to lipa <robi przypał>
~kazu4    15.03.2012 @23:41:06
Hi, bro. Przybywam na dig art siać spustoszenie (przenoszę się) :<
~adasrudzki    01.01.2012 @15:07:02
Dzieki :d
_______
Nie dziękuj, zostaw komentarz pod moim projektem lub podziękuj i zostaw komentarz
~delikwent    20.07.2011 @09:25:33
dzięk, dzięk. Właśnie skrobie projekcik i wdrażać będę
~yaceky    13.07.2011 @07:46:10
THX BOSS
~sundesigner    20.05.2011 @16:11:16
ałoo!
~jacekpuzio    26.04.2011 @10:16:28
It's not a bug, it's a feature :p
_______
Zamiast dziękować, oceń
~jacekpuzio    26.04.2011 @09:51:36
Ten 6 po prawej to ręka jedengo z imprezowiczów :D
_______
Zamiast dziękować, oceń
~adasrudzki    24.02.2011 @18:07:06
Oby! Powodzenia!
_______
Nie dziękuj, zostaw komentarz pod moim projektem lub podziękuj i zostaw komentarz
~FreshMind    21.02.2011 @21:50:48
Przecież wiesz
_______
Agencja Interaktywna Vision Trust / http://www.visiontrust.pl / biuro@visiontrust.pl
Forma rozliczenia: Faktura VAT.
~janekpozycz    20.02.2011 @22:21:13
zgadza się : D juz cos wyslal ? ;>
~yeawn    17.02.2011 @08:57:27
Dzieki! Pozdrawiam
~FreshMind    03.02.2011 @19:19:01
Witaj,
Dzięki za komentarz do ostatniego projektu - postanowiłem go jednak poprawić i dodać trochę stuffu http://www.digart.pl/praca/6122753/dodane.html będę wdzięczny za ponowienie swojego komentarza!

Pozdrawiam
_______
Agencja Interaktywna Vision Trust / http://www.visiontrust.pl / biuro@visiontrust.pl
Forma rozliczenia: Faktura VAT.
~morecolor    27.01.2011 @22:25:22
Masz może deviantarta?
~PaciorR    24.01.2011 @23:42:05
_______
http://www.pacior.pl - Portfolio
~adasrudzki    06.01.2011 @14:52:14
Podziękował
_______
Nie dziękuj, zostaw komentarz pod moim projektem lub podziękuj i zostaw komentarz
~apix    03.01.2011 @21:32:40
A jednak przydaje się Niedługo wrzucę jakiś fajny plagiacik ] xD
~Nexs    25.12.2010 @21:32:42
Nie widziałem nawet tego logosa wcześniej xD wzorowałem się na czapkach kominiarskich xd
_______
Portfolio http://www.be.net/nexs
~MichalWierzbicki    25.12.2010 @21:08:06
irytuje i to bardzo, mnie tez dodał do czarnej listy jak to ktos napisał ubas prezentuje "miernote" w portfolio i tylko duzo krzyczy.. czepił sie patternu (wg niego tandety) z jakiego korzysta masa stron np http://www.studioengram.pl/ albo http://www.mooveagency.com/projects/momu-website-and-brand-identity/

chłopina ma nedzne pojecie o webdizajnie tyle nie ma co sie przejmowac, piona
_______
stwórz własną strone internetową z łan end łan.... albo napisz do mnie !
info@disajn.pl

portfolio: http://disajn.pl
~Nexs    25.12.2010 @20:47:41
jak możesz oceń moją najnowszą prace
_______
Portfolio http://www.be.net/nexs
~Refresh    23.12.2010 @19:15:17
sam jesteś: P
~sebastianprofic    21.12.2010 @15:17:33
jutro ;P
_______
Portfolio http://www.sebastianprofic.pl Zapraszam!
1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt